Wednesday 5 October 2011

Bilo bi lepo...


~ kada bi živeli u sistemu u kome bi se žene koje rađaju decu "nagrađivale", a ne kažnjavale. Bilo bi lepo kada bi se nečim motivisalo roditeljstvo.~

~ kada kada bi svi roditelji, za promenu, vozili decu u posebnim sedištima, a onoj većoj deci stavljali pojas u kolima. Užasavam se (ne)osećaja za opasnost pojedinih.~

~ kada bi na svakom ćošku stajao policijac u civilu i kažnjavao svakog ko bi makar i najmanji papirić bacio na zemlju. Zar ne bi bilo divno kada bi nam ulice, zgrade, parkovi, škole, čitavi gradovi bili čisti i uredni?~

~ kada bi ljudi naučili kako se i šta može reciklirati. Još uvek mnogi ne shvataju značaj ekološke svesti. Kada bi se samo ona mogla nekako probuditi...~

~ kada bi mišljenje da je sramota ići kod psihologa\psihijatra\terapeuta\sveštenika zamenila samosvest i želja da vodimo kvalitetnije živote u što većem skladu sa najbližima i društvom u celini.~

~ kada bi voće, povrće, meso i ostale namirnice bile čiste, organske bez aditiva, pesticida i hormona. Bilo bi lepo kada bi proizvođači i kompanije na prvo mesto stavljali ljude, njihovo zdravlje i kvalitet.~

~ kada bi vozači poštovali pešake, a naročito propise.~

O svemu tome sam danas razmišljala dok sam išla gradom, ljuta na ljude i na đubre koje bacaju gde stignu, na neuračunjive vozače i opasne roditelje koji ne misle na bezbednost svoje dece, gledajući celofanom upakovano voće i povrće i lenje kupce koje mrzi da se potrude i obiđu pijacu, gledajući kako se baca sve i svašta u kontejnere za reciklažu, gledajući zapostavljene parkove, polomljene ljuljaške, razmišljajući o tome koliko ima nesrećnih brakova, porodica i mladih ljudi koji odbijaju da potraže pomoć. O svemu tome sam razmišljala videvši bahatost, nezainteresovanost, necivilizovanost koju ne definišu niti standard niti obrazovanje niti novac.
Dosta je negativnosti za danas. Ponekad i ona mora da se podeli sa svetom, iz čisto sebičnih razloga... da mi bude lakše. Ništa više.

~ Bilo bi lepo kada bi u stvarnom životu postojalo Escape dugme. Ponekad mi stvarno mnogo, mnogo treba.~



(photo pinterest)

2 comments:

  1. - kada bi stajali u redu iza crte,a ne da mi dahcu za vratom u bulje u moje papire,torbu, novcanik
    - pustali trudnice i majke sa decom ispred reda( licno sam se uverila u suprotno, cak se i bune i dobacuju ako te slucajno sluzbenik prozove pre njih)
    - ne bi pljuvali po ulici,pusili na ulici, i ono sto si ti napomenula
    - pustali pse u obdanista i parkove gde se igraju deca( volim pse i imala sam par komada,za zadnjim sam i cistila govanca)
    - svi prestali da voze na benzin i prebacili se na vodonik i sl. ekoloske zamene

    ....

    ReplyDelete
  2. Uze mi rec iz usta. Svaka ti je na mestu.
    Odlican post

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails