Sunday 28 November 2010

Ne tako "detinjaste" stvari.....4.deo

Dok su druge devojčice volele Lepu Brenu, ja sam sanjala da igram sa Fred Asterom na mesečini u lepršavoj haljini, na balkonu neke od Rokafelerovih zgrada, ja, zvezda na raskošnoj zabavi, sa pokretima lakim ka perce u zagrljaju romantičnog Freda.....obraz uz obraz....evo, upravo sada dok gledam njihov ples igraju mi leptiri u stomaku....

Obožavala sam Ginger Rogers, htela sam njene haljine, život njenih likova, apsolutnu romansu, vragolast pogled i lakoću pokreta....
"Noćas sam sanjala da sam ponovo bila u Menderliju.....", opčinjena ogromnom kućom mračne prošlosti na liticama iznad mora i tajanstvenom damom koja je opsedala umove svih u Menderliju, sanjala sam o palati koja gleda na divlji okean, ogromnom ogledalu i stočićem prepunom kremama, parfemima, češljevima i ukrasima, poput onih koje je imala ona....Rebeka...ovo mi je omiljena scena...nova gospođa Winter, skromna, gonjena duhom prošlosti obavijene velom misterije, prvi put ulazi u sobu njene glamurozne prethodnice.....prelepo....

Još od tada želim da imam svoj vanity stočić, iako sam žena koja provodi minimalno vremena ispred ogledala....ipak, jedan, pun staklenih bočica parfema, kutija za nakit, ukrasnih češljeva, pudera i mirisnih kremica, mi ne bi smetao, možda bi me podsetio na to da odvojim malo vremena i budem "površna"....

Lilian GishJean Harlow, "Dinner at eight"Greta Garbo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails