Thursday 14 April 2011

Sedmi rođendan


Da li verujete u ljubav na prvi pogled? Ja verujem, čvrsto i apsolutno. Pre sedam godina, tačno na današnji dan, na klinici negde na severu Grčke, posle relativno kratkog i lakog porođaja, došla je na svet mala, roze veknica za koju su svi govorili da "liči na malog Kineza" ( drugim rečima mislili su da je ružna, izvinjavam se svim Kinezima), a meni, samo meni je bila najlepša, naslađa, najdragocenija smežurana stvar na svetu. To je bilo to. Čim sam je ugledala, znala sam da je volim, da ću je voleti dok sam živa čak i onda kada me više ne bude bilo. Znala sam da ću se uvek truditi da budem uz nju, da je držim za ruku, da je ohrabrujem, čuvam i volim. Ljubav na prvi pogled nije mit.
Iako sam je nosala u svom stomaku devet meseci, ne mogu reći da sam osećala onu pravu, materinsku ljubav. Više je to bila briga da trudnoća protekne dobro i strah od porođaja nego ljubav.
Razmišljala sam tada: kako ću voleti nekoga koga ne poznajem, koga prvi put vidim? Svi pričaju o toj ljubavi. Hoću li i ja biti sposobna za nju?
Sva pitanja, sve nedoumice, sve sumnje se ruše, ne postoje, nestaju od momenta kada prislonite to uplakano stvorenje na svoje grudi. Ljubav koju osećate je čudo, jer ne prestaje da raste, svakim danom sve je veća, ona nema granice. Shvatate da je vaš život napokon dobio smisao. Ništa drugo nisam htela, samo da joj budem majka.

Prošlo je sedam godina od tada. Ništa se nije promenilo, osim toga što je ta beba porasla, izrasla u pametnu i lepu devojčicu plemenite duše i divnog srca. Čita, piše, malo je tvrdoglava i svoja, voli skejtbord, sport, akcione heroje, špagete, kokice i sladoled od jagoda.

I dan danas je držim u naručju, ljubim, grlim i mazim kao onda kada je bila beba strahujući od trenutka kada to više neću moći da radim. To je život; deca rastu i sazrevaju, a mi ostajemo i dalje začuđeni, iznenađeni i zateknuti pred tim malim čudima, zaljubljeni u njihovu ličnost, razmišljanja, kreativnost i dobrotu. Ne želim da bude slična meni, volela bih da sam JA poput nje. Ona je moj uzor.

Svojoj ćeri želim da bude zdrava, svoja, jaka i puna snova. Želim da pronađe ljubav, da voli i bude voljena. Želim joj da vidi svet, da putuje, uči o sebi i drugima. Želim joj da radi ono što voli i da bude zadovoljna sa svojim izborima.

Uvek ću biti tu da je zagrlim i zaštitim, to se ne menja. Menja se jedino moja ljubav koja ne prestaje da raste...

Srećan 7. rođendan!!!!

(foto izvor pinterest)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails