Friday, 5 December 2014

Užine i recepti...brzi i posni, ali jako ukusni

Imam za vas samo tri užinice, u ponedeljak su za užinu imale đevreke iz pekare i voće, dva dana za redom tost. Nisam bila posebno maštovita, možda sledeći put bude bolje. Mlađa kćer jako voli suve šljive, pa sam joj ih gotovo svakodnevno stavljala u činijicu. Starija mi je pored tosta ili slanog sendviča tražila i sendvič sa puterom od kikirikija koji trenutno obožava. Imam utisak da će uskoro da joj je smuči. Mandarine su u sezoni, ovde kod nas ih ima na pretek, pa su stoga nezaobilazni deo naših školskih užina.


  (tost sa šunkom i guda kačkavaljem,  mandarina i suve šljive)


 (sendvič sa puterom i šunkom, jabuka, mandarina, suve šljive i orasi)


(sendiči-zvezde sa krem sirom i šunkicom, banana, mandarina, kupovni slani keks sa origanom i maslinovim uljem)



Počeo je božićni post, pa zato ovih dana uglavnom kuvam posna jela. Trudim sa da to bude nešto sa puno povrća, zdravo i ukusno. Mnogi se čude što postim s obzirom da sam u drugom stanju, ali to uglavnom čine ljudi koji nisu upoznati sa prednostima ove ishrane. Proteine unosim putem ribe, pečurki, povrća, orašastih plodova. Inače, mesec dana nekonzumiranja hrane životnjskog porekla nije ništa, a ja se osećam kao da letim. Uostalom, mislim da sam onih 15 dana u Srbiji izkonzimirala mesa za ceo život!

Kliknite na link  ispod slike ukoliko vas zanimaju recepti.
















Uživajte ovog vikenda!

1 comment:

  1. Lep vikend tvojoj porodici i tebi. Slazem se sa tobom u vezi posta. ja licno do sada postila ceo post nisam, ali mislim da organizmu nista nece nedostajati. Cak sta vise, organizam je u procvatu, odatle osecaj da ces poleteti. Nacin ishrane je vrlo diskutabilan i svako ima svoj stav o tome, postujem. Ja se slazem sa tobom, Mozemo malo preziveti i bez prasica :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails