Sunday 21 February 2010

Novi izgled bloga



Posle dosta istraživanja, isprobavanja, čitanja tutorijala za blogere-početnike, brisanja i pretraživanja po netu, napokon sam, uklopila u generalnim crtama izgled bloga, koji je mnogo drugačiji od onoga kako je izgledao pre. Otkud želja za promenom? Ona nije naišla tek tako, naime, od početka nisam bila potpuno zadovoljna njegovim izgledom, a toj frustraciji nije pomogla ni činjenica da sam tek početnik koji se malo razume u blogerske trikove. Podstaknuta idejom da moj blog treba da dobije malo vedrije karateristike,a naročito inspirisana drugim, predivnim, slikovitim, veselim blogovima, rešila sam da se malo posvetim više estetici bloga nego njegovim pisanim sadržajem. Rezultat je tu i njime sam zadovoljna, jer je baš onakav kakav sam želela da bude- ženstven, romantičan, vedar, pomalo sanjalački.
Želim, da kada otvorite stranicu moga bloga, osetite miris povetarca sa mora, da čujete slankastu melodiju penušavih talasa dok polako zaranjate u svoju stolicu za računarom i čitate redove mojih misli upućene vama.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails