Sunday 20 March 2011

Nedelja u slikama, ukusima, rečima i mirisima

Kako da opišem nedelju iza nas, a da ne spomenem negativnosti koje su je pratile? Kada sam krenula da pišem ovaj blog obećala sam sebi i drugima da će ovo biti jedno "srećno" mesto, pa otuda i reć "happy" u nazivu bloga. Ipak, dok se u svetu dešavaju toliko krupne, ozbiljne i tragične stvari postoje i oni koji ih ignorišu što se graniči sa krajnom bezosećajnošću. Zaista, u to verujem. Kao stanovnici ove planete, SVE treba da nas se tiče i SVI učestvujemo, direktno ili indirektno, u dešavanjima na njoj. Dobro je međutim, pronaći način da bez obzira na sve, uživate u lepotama koje su očigledne i koje stvaraju neki veoma kreativni i talentovani ljudi. Hvala Bogu, još jednom kažem, na umetnosti, na muzici, na prirodi, na dobrim ljudima...

~ "Jednom ljubitelj parfema, UVEK ljubitelj parfema". Tačno je, neke strasti lako ne prolaze, ali kada ona pređe u ljubav i poštovanje onda dobija i neko dublje značenje. To važi za moju naklonost (ili sklonost?) ka mirišljavim vodicama koju sam naučila da kontrolišem, ali to ne isključuje činjenicu da volim da pažljivo izaberem parfem (od onih koje već imam) i da uživam u njemu svakodnevo. Još jedna slabost su mi reklame za iste. Glamur, sjaj, bajkovitost, nestvarnost sveta koji prikazuju me je od malena zavodio i mamio. Kao mnogo mlađa volela sam da smišljam reklame za parfeme, režirala sam u svojoj glavi čitave priče sa puno romantike, cveća, sa dijamantima, svilom, intrigama, opasnim i fatalnim ženama. Priznajem da to ponekad radim i sada...Naišla sam slučajno na ovu reklamnu kampanju za Bvlgari Mon Jasmin Noir u kojoj je glavno lice dražesna Kirsten Dunst. Ne znam kako miriše, ali s obzirom da posedujem dosta Bvlgari parfema ne sumnjam u njegov kvalitet, postojanost i veliku dozu mere, stila i luksuza.

Photoshop je uradio svoje, ali who cares? Ova ogromantna bočica je san svakog zaljubljenika u parfeme, a i lavić je prelep, ponosan, strašan.

(izvor StyleFrizz)

~ Kada smo već kod glamura, morate priznati da je svakoj od nas on potreban, makar u minimalnoj količini u životu. Moj, ruku na srce, nije ni malo glamurozan, a kako može biti sa dvoje male dece, brdom stvari za peglanje, kuvanjem i malo vremena koje mogu odvojiti za sebe. Evo, dok ovo pišem, moje devojčice jedu (ili bolje reći gađaju se doručkom), mašina pere, ja sam još uvek u pidžami i usisivač je uključen u struju...čeka. Neka čeka. Ipak, dve stvari na meni me čine da se osećam kao zvezda u mom filmu- parfem i frizura. "Manifesto jedne Francuskinje" u knjizi "French woman don'get fat" između ostalog kaže:
"Francuskinja dobro zna koliko daleko može dogurati sa odličnom frizurom, flašom šampanjca i božanstvenim parfemom."
Ja sam implementirala to u moj život dozvolivši sebi da to interpretiram malo drugačije:
"Žena sa sređenom frizurom i božanstvenim parfemom (minus šampanjac, da ne budemo neskromne) se oseća bolje u svojoj koži".

Čak i tako "površne" stvari znatno utiču na psihologiju jedne žene. Morate se složiti.

~ "Ako imate baštu i biblioteku, imate sve što vam treba", rekao je Ciceron. Slažem se. Kakva mudrost. Izgleda da je on, pre mnogih drugih, shvatio tajnu života. Dodajte uz sve to jednu lepu frizuru, nekoga da volite, malo savesti i eto srećnog postojanja.
(izvor dazeychic)

Sa velikim zakašnjenjem želim vam lep vikend, mada je bolje da vam poželim dobar početak nove radne nedelje. Uživajte u lepoti, tražite je, sa svešću o svemu ružnom što se dešava, sa saosećanjem i samilošću u srcu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails