Tuesday 29 October 2013

Ponedeljak jedne domaćice utorkom 29/10/13

Posle lepo-burnog vikenda bacam se brzinom svetlosti na posao. Sada znam kako izgleda kuća u koju domaćica dolazi samo na spavanje tri dana uzastopce. Juče je u Grčkoj bio državni praznik, tako da iza sebe imamo dugačak vikend pun uživanja. Krštenje, ručkovi i večere sa prijateljima, praznična parada, kafice i dobra klopa na toplom suncu. Ja, žena koja se uželela svoga muža, imala sam ga samo za sebe cela tri dana. Tri dana bez kuvanja, pranja i brisanja, tri dana kratkih haljina, štiklica, cipelica, parfema i minđuša. Tri dana bez trenerki i patika, tri dana  sam se osećala kao žena. Prijalo mi je beskrajno, a sada se vraćam u svoju "realnost" međ' veš mašine, brisanje, kuvanje i peglanje. I lepo mi je.

Vreme: Trenutno ima 18 oCbiće i danas jako toplo i fino. Najavljuju još veći porast temperature, a baš je poželjno odložiti početak grejne sezone sa obzirom na cenu nafte. Sunčano je , toplo, prave su prolećne temperature.

Trenutno: Jedem moju ovsenu kašu zaslađenu medom, radi mašina, hleb se mesi u mini-pekari i pišem ovaj post. Moja mlađa kćer zbog povrede vaspitačice ne ide u vrtić. Čuvamo se dok vaspitačica malo ne ojača.

Razmišljam: Stalno se preslišavam šta sve moram danas da završim i uradim. Mislim na odlazak kod zubara koji stalno nenamerno odlažem. Čeka me veliko čišćenje pred zimu i hvatam se za glavu.  Muž mi predlaže da uzmem pomoć, a mene je sramota. Šta bi vi na mom mestu uradile?

Čitam: Moju omiljeni literaturu...kuvar...ovoga puta "From season to season" od Sophie Dahl koji je postao novi član moje kolekcije. Njeno pisanje je tako poetično,a recepti jednostavni i sveži.

Na TV-u: Danas nema TV-a, ali se radujem novoj epizodi serije "Downton Abbey". Skroz smo se navukli na nju!

Na jelovniku ove nedelje:
Ponedeljak: Piletina punjena kačkavaljem i rokom sa sosom od crvene paprike
Utorak: Špageti sa pesto sosom i sosom od paradajza+velika salata
Sreda: supa od sočiva tj. leća
Četvrtak: omlet sa krompirom i brokolijem
Petak: još uvek ne znam

Kućni poslovi: pustiti dve mašine, ispeći hleb, obristi prašinu, usisati, oribati WC i kupatilo, oprati terasu.To je sve u planu, pitanje je hoću li sve stići (želeti) da uradim.


Današnji savet: Družite se samo sa ljudima sa kojima se osećate lepo. Niste dužni da trpite osobe koje šire oko sebe negativnu energiju.

Šta vidim kada pogledam oko sebe: papire, bojice, kockice i razne igračke, puno prašine i mrvica na podu. Šta drugo?

Fotka dana:
Prelepi detalj koji je osmislila naša drugarica Sofija za krštenje svoje ćerkice. Zar nije divno?


Citati dana: Sve ima svoju lepotu, ali ne mogu je svi videti. Konfučije

Uživajte u preostalim danima ove radne nedelje. Ljubim vas!

8 comments:

  1. Da li je Sophie Dahl u srodstvu sa Roaldom Dahlom??
    Ako jeste, mogu samo zamisliti kako divno pise :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, ona je njegova unuka i nasledila je njegov talenat. Ako možeš nađi ovu knjigu u linku. Divna je.
      http://www.mvinfo.hr/najnovije-knjige-opsirnije.php?ppar=6535

      Delete
    2. Hvala ti!
      Roald Dahl je omiljeni pisac moje ćerke :)

      Delete
  2. ...kao i uvijek.....dobar početak dana sa HCM :*.....
    ...e da sa Sophie si me ti upoznala, kod tebe vidjeh neki snimak, divna je, ali mi je Nigella i dalje omiljena ;)

    ReplyDelete
  3. Divan clanak, lego mi je posle dvodnevne proslave rodjendana, koja ce se nastaviti i danas :)Sto se tice pomoci u kuci, i meni muz stalno predlaze, a ja sam u fazonu: pa znas kako, sta cu sko ta zena bude starija od mene, bice me sramota,mlada zdrava prava trazi pomoc, pa da li ce ona da ocisti kako treba, pa ja kakva sam vise cu da je sluzim i nutkam nego sto ce da se radi...i odustanem, mada sam onaj dan bas bas zaginula oko kuhinjskih elemenata i psovala sebe sto sam tako razmisljala, kazem sad bi joj duplo dala da se vise ne mucim....
    pozdrav...i ukrascu ti misao dana da je stavim na fb :)))

    ReplyDelete
  4. Ja bih na tvom mestu poslušala muža ( i bila bih mu zahvalna na takvoj ideji). I ne, ne bi me bilo srammota, baš nimalo :)

    ReplyDelete
  5. Još nisi otišla kod zubara!!! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, jesam. Nisam još završila sa servisom. Umnjak je izvađen, plombica-dve, pa skidanje kamenca. Nego, sve nemam vremena da napokon privedem kraju, ali hoću.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails