Tuesday 1 October 2013

Šta me je danas oraspoložilo?

Odvratni, glupi dan. Dan koji je počeo provalom oblaka, strašnom grmljavinom i zuboboljom. Nije strašno, ali može biti, a da ne bi bilo strašno moram da smognem snage i zakažem "servis" kod zubara. Neće mi se, ne da mi se. Mrzim zubare i lekare. Samo jednog lekara volim, ustvari volim čoveka koji je lekar, kako me je lepo ispravila moja kumica Bilja.
I tako, provela sam celi bogovetni dan na fejsu, raspravljajući o Gej Paradi, ulazeći u još neke rasprave, apsolutno bez volje i želje da funkcionišem normalno. OK, ručak sam skuvala, išla do banke, ispekla hleb, prestrašena, paralisana od straha da pozovem čika zubu. Kao prava, ona najgluplja seljanka. Znate na šta mislim. Mislim da bih radije istrpela svakodnevna čerečenja kod ginekologa, nego da mi neko struže zube. Porođaj u poređenju sa čika zubom mi je šetnja u parku! Brrrr, stresoh se, naježih se sva! I tako, moja drugarica Olga mi je preporučila najboljeg. Zvaću ga sutra. Evo, stvarno. Obećavam. A, posle ću da vam pišem kako uopšte nije bilo strašno. Nema vrdanja.
Marina V. Shifrin je verovatno dala otkaz na najepskiji način EVER! Kako?Snimila je video i poslala ga svom šefu. Naime, ona je radila u jednoj od onih kompanija koje se bavi pravljenjem animiranih informativnih spotova, međutim na tom poslu nije bila ni malo srećna niti zadovoljna.
"U protekle dve godine sam žrtvovala moje veze, vreme i energiju zarad ovog posla", navela je kao razlog, "...a, moga šefa zanima samo kvantitet, koliko brzo pišemo i koliko views će dobiti spotovi".
Evo kako je to učinila. Ulepšala mi je dan, oraspoložila i nasmejala. Sve to uz pesmu "Gone" od Kanye West-a.

Pozvaću čika zubu. Ne. Bez zezanja.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails