Thursday 23 February 2012

Kobler sa breskvama


Iako sam "zimski tip", moram da priznam da ovih dana prilično žudim za letom. S obzirom na to da mi vreme to ne dozvoljava, pokušavam da makar hranom prizovem toplije dane i "ugrejem" se. Ukoliko ste preko leta bile vredne i stavile nešto letnjeg voća u zamrzivač ili napravile neki kompot, ovaj recept, veoma brz i lak, će vas na trenutak transportovati u jedan od onih lenjih, vrelih, letnjih dana. Pošto mi često nedostaje letnje voće tokom zime tu i tamo kupim gotov kompot od bresaka u obližnjem supermarketu (da, nisam vredna i nemam ostavu u stančiću),ponekad napravim neki kolač ili smutim domaći voćni jogurt. Ovaj kobler sam napravila juče koristeći breskve iz kompota, slobodno možete koristiti višnje ili bilo koje drugo voće. Dok jedete ručak, gurnite slatkiš u rernu, biće gotov dok ne završite sa jelom. U međuvremenu ulupajte slatku pavlaku ili ako želite da u potpunosti dočarate leto, služite topli kobler uz sladoled od vanile. Ne nadajte se da će ostati i za sledeći dan. Ukoliko želite duplirajte količinu sastojaka za dupli užitak.

Kobler sa breskvama




* 1 velika konzerva (otprilike oko 820 g) bresaka u sirupu, zadržati sirup
* 1/3 šolje žutog šećera
* 1/4 šolje šećera
* sok od 1 limuna
* 1/4 kašičice cimeta
* 1/4 kašičice mlevenog muškatnog oraščića
* prstohvat soli
* 1 kašika putera
* 2 kašike skrobnog brašna
* 1 šolja brašna
* 1 kašičica praška za pecivo
* 1/2 kašičice soli
* 2 kašike šećera
* 1/4 šolje ohlađenog putera
* 1/3 šolje mleka

Zagrejte rernu na 200 stepeni.

Isecite breskve na kriške i naređajte ih u manjoj vatrostalnoj posudi koju ste prethodno podmazali sa malo putera.

Izmerite jednu šolju sirupa i sipajte u šerpicu, dodati obe vrste šećera, sok od limuna (ja sam od žurbe limun zaboravila, kolač je bio super i bez njega), začine, prstohvat soli, kašiku putera i skrobno brašno. Prokuvati oko 5 minuta. Prelijte sos preko voća i stavite posudu u zagrejanu rernu dok pripremate testo.

Pomešajte brašno, 1/2 kašičice soli, prašak za pecivo i 2 kašike šećera. Dodajte puter sečen na komadiće i utrljajte ga rukama u brašno sve dok smeša ne počne da liči na prezle ili krupni pesak. Dodajte mleko i promešajte. Testo će biti prilično gusto. Izvadite posudu sa voćem iz rerne i kašikom nanesite testo. Ne brinite ako ne uspete da to učinite ravnomerno ili ako ne možete da pokrijete celu površinu (vidi sliku), u ovom slučaju ne zanima nas estetika, "fora" je u voću i sosu.

Peći jedno 20-ak minuta dok testo ne porumeni. Izvaditi i ostaviti na kratko da se prohladi. Sipati u činije ili tanjiriće velikom kašikom sa brdom slatke pavlake ili sladoleda.


(photos from pinterest)

1 comment:

  1. Prije tri godine bila sam odvojena od supruga. Između nas nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji savjetovali su me da zaboravim na brak i krenem dalje u svom životu. Nisam se htjela udati za nekoga drugoga jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Alaba uz pomoć svojih duhovnih moći spojio razoreni brak. Čitao sam toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao zaustaviti razvod i obnoviti bivše voljene ljude i moja je vjera obnovljena. Trebala bih odmah kontaktirati dr. Alabu, nekoliko minuta kasnije, odgovorio mi je i dao upute što da radim, nakon što sam ispunila traženi uvjet dva dana nakon rituala, čarolija mi je promijenila život oko muža da me ne kontaktira više od toga. Dvije godine nazvali su me usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa sam još uvijek zapanjen tim čudom pa mu opraštam. Sad je moj brak sada u ravnoteži. Ritual Dralabe djelovao je sjajno, a brak jači nego prije i ništa nas više ne može razdvojiti. Posjetio sam toliko web lokacija da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s Dralabom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj raskinuti brak ako imate sličan problem u svom braku, želite da vas suprug ili žena opet vole . , Imate nekoga koga volite i želite da vas on ili ona zauzvrat vole, imate izazov u svom životu, predložak čarolije dr. Alabe rješenje je i odgovor na vaš problem, whatsapp / viber s njegovim brojem telefona: +2349039885856, obratite mu se danas tako što ćete poslati e-mail na dralaba3000@gmail.com Ne dopustite da vam iko oduzme supružnika

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails