Thursday 1 March 2012

Radujem se

Najlakše je kukati, žaliti se, uzdisati i očajavati. To svi možemo, ustvari, svi imamo veliki talenat za to. Teško je održavati optimizam i osmeh na licu kada stvari ne idu onako kako si planirao i kako želiš. Po ko zna koji put sam se ponovo uverila da nikada, ama NIKADA ne treba praviti planove. Živeti za danas. Tako treba. Ne žalim se, guram, teram dalje i radujem se. Evo, i sada sam pod temperaturom, našla sam snagu da pišem, da delim moj entuzijazam sa vama. Čekam da dođe dan kada ću moći da uživam u stvarima u kojima danas ne mogu. Radujem se, jer će taj dan doći.

~ Veselim se proleću -sa nestrpljenjem čekam da procvetaju pomorandže i limuni, da otvorim prozore i da jurne slatki miris u sobe, da beremo cveće i pijemo kafu na terasi ili još bolje u jednom od kafića pored mora, da sija sunce, da se sve šareni...i raduje.



~ Veselim se gledanju filmova koji su bili nominovani za Oskar. Svake godine to radimo, volimo da smo "u toku". Najlepše trenutke sam u životu provodila uživajući u toplom zagrljalju, dobrom filmu i brdu kokica. Život ponekad ume da bude tako lep...



~ Radujem se promenama koje slede. Koliko god da sam stresirana zbog prekretnice na kojoj se ja i moja porodica nalazimo, ne mogu da sakrijem uzbuđenje zbog jednog novog početka. Bojim se promena, ali mi trebaju, jer iz njih izlazim kao transformisana i jača osoba.



~ Radujem se rođendanima kojima će proleće biti prepuno. Torte, cupcakes, muzika i slavlja.

Radujem se, jer umem da se radujem.



(photos via pinterest)

4 comments:

  1. Dragana Djordjevic1 March 2012 at 14:15

    Divno je znati da jos uvek ima mladih osoba poput Tebe Dora...raduj se...uvek

    ReplyDelete
  2. dzidzeraj.blog1 March 2012 at 18:22

    E, to ja zovem lijepim mislima, i pozitivom....sretno u ozdravljenju, promjenama i rođendanima....veselimo se svi....

    ReplyDelete
  3. Radujem se jer si Ti moja supruga!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails