Monday 23 January 2012

Omatoreli ste ako..


  • Kada kažete: "ležem kasno", ustvari znači da ste već u 11 sati u komi.
  • Odlazak u supermarket nazivate "porodičnim provodom".
  • Član ste grupe na facebook-u koja se zove "Volim osamdesete!".
  • Umesto "volim da idem u teretanu", govorite "bole me kolena."
  • 90% žurki na koje idete su dečiji rođendani.
  • Smatrate da su svi ispod 25 godina totalni kreteni.
  • Roditeljski sastanak je "događaj godine".
  • Vaši roditelji se raduju vašoj deci, a ne vama.
  • Još uvek upotrebljavate izraze kao što su "kul", "fazon", "dobra fora", "haos", umesto "extra", "swatko", "vrh".
  • Bendovi koje ste slušali u srednjoj školi se danas smatraju "klasikom".
  • Najlepši deo dana je trenutak kada se uveče srušite u krevet.
  • Studenti u zgradi vam persiraju.
  • Često kažete u sebi: "Moji roditelji su bili u pravu."
  • Mislite da je MTV sranje.
  • Još uvek negde u nekoj kutiji čuvate audio i video kasete.
  • Znate šta su kasete.
  • Ispijanje martinija kod kuće sa komšinicom smatrate "divljanjem".
  • Izraz MILF vam zvuči kao kompliment.
  • Birate udobnu garderobu i obuću.
  • Merite pritisak.
  • Pica vam je "teška za stomak".
  • Šokiraju vas seksualne poruke u pesmama i video spotovima.
  • Jedva čekate nedelju da bi se prošetali gradom, jer "nema gužve".
  • Kupujete knjige o baštovanstvu.
  • Ne podnosite bučne lokale i glasnu muziku.
  • Ustupaju vam mesto u autobusu.
  • Sramota vas je da priznate da ste gledali "Twilight".
  • Redovno plaćate račune.
  • Pozitivan test na trudnoću je praćen oduševeljenjem, a ne pitanjem: "Kako se, pa to desilo?".
  • Vaša žudnja za Ryan Goslingom se u nekim društvima smatra pedofilijom.
  • Svi koji su rođeni posle 1983. vas gledaju "belo" dok pričate.

8 comments:

  1. Izgleda da sam i ja omatorila!hehehe

    ReplyDelete
  2. ijaaaaooooo :D
    jedino ne kupujem knjige o baštovanstvu i ne ležem pre ponoći, ali sam se u svemu ostalom pronašla: i kolena i persiranje i rajan gosling :DDD
    ulepša mi dan ;)

    ReplyDelete
  3. Penziiiijaaa! :)

    Mada, sve dok setam 25, zabole me. ;)

    ReplyDelete
  4. Samo da vam kazem, da sam ja u 36-oj godini istrcala svoj prvi polumaraton , pa posle dva meseca I drugi, pa se sad spreman za treci... pa joga, spagu pravim ko od sale, pa tegici... Muzika mi tresti redovno, dobro, lezem komirana ali nikad pre ponoci... I neki klinci, drugovi I drugarice od moje dece koje inace imam troje, me pozdravljaju sa Cao! Nacisto sam podivljala! :) Zenske, ne dajte se! Nase vreme tek dolazi! :)

    ReplyDelete
  5. Hahahaha, Treba imati malo i smisla za humor...taman posla da smo omatorele.

    ReplyDelete
  6. Ja sam se matora rodila! :)Ali-divljanje u vidu ispijanja martinija-DOBAR FAZON... :)

    ReplyDelete
  7. Napola sam matora u 67. Baš sam srećna :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails