Sunday 14 October 2012

Zašto nema užinica na blogu?

Drage čitateljke, samo želim da vas obavestim da nisam zaboravila na obećanje da ću svake nedelje stavljati sličice užinica za školu i recepte za iste. Naime, nakon požara u kuhinji (uh, a taman sam na to zaboravila) malo sam izašla iz fazona, jer: 1. šporet nije radio jedno 10-ak dana, 2. rerna mi peče samo "odozgo", 3. krečili smo i u kući je neko vreme bio haos, 4. bila sam toliko zauzeta oko kućnih poslova (trebalo je sve obrisati, očistiti, treba samo da vidite ruke na šta mi liče!) da sam decu i njihovu ishranu malo zapostavila. Užinice su se ovih dana sastojale samo od sendviča (srećom mašina za hleb radi kao doksa!) i neke voćkice.  Trudila sam se i uspela da izbegnem opciju kupovanja užine u školi. S obzirom da se od sutra nastava produžava do 14: 15 moraću da krenem sa pronalaženjem načina da detetu obezbedim kvalitetan i zdrav obrok koji će je "držati" do ručka. Neće biti lako, a najveći mi je problem taj što deca nemaju ni vremena ni prostora da na miru pojedu svoje užine. Planiram da se tokom ove nedelje obratim roditeljima  i ako budem imala njihovu podršku možda uspemo da se izborimo za našu decu. Iskreno se nadam da ću uskoro imati sve uslove za to da se malo više posvetim užinicama (električar mi obećava već nedelju dana da će mi popraviti rernu, ali njega nigde nema) i da ću moći sa vama sve to da podelim. Hvala.

2 comments:

  1. Nadam se da ćete uspeti nešto da sredite.
    Priznajem (a možda sam već to i napisala) da si me baš inspirisala onim svojim postovima i slikama užinica, pa tako pakujem užinu (od juče zapravo dve užine), koja je nešto maštovitija i bolja od onih prošle šk. godine - i zahvalna sam ti zbog toga.
    A sigurno su ti i moja deca zahvalna, samo to baš i ne znaju :D

    ReplyDelete
  2. Nema na čemu, draga Olja, baš se radujem! Poljubi dečicu!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails