Monday 28 January 2013

Gost na Happy Chez Moi (Dragana sa bloga Kondom Preko Srca)

Upoznajte se sa Draganom sa bloga Kondom Preko Srca. Univerzum zna kako da ljude sličnog senzibiliteta i pogleda na život nekako poveže. Kada se dve takve duše pronađu onda one ne umeju da sakriju uzajamno oduševljenje, jedna drugu inspirišu i žele da ceo svet sazna za to.
Sitna, ali neprocenljiva zadovoljstva, poetična filozofija života, PMS, muško-ženski odnosi, preispitivanja i nedoumice jednog ženskog srca- sve to upakovano u tekstove koji su puni humora i brutalne istine. Ma, kako odoleti?
Dozvolite sebi da budete inspirisani...



Ko si ti?

Pre nekoliko dana razgovarala sam sa svojom jako bliskom prijateljicom. Imamo manje-više isti krug poznanika i prijatelja.
Moja prijateljica: Znaš ne zavide ljudi NN zato što ima lovu, već tebi zato što imaš volju za životom!
Ovde je reč zavidan upotrebljena u pozitivnom značenju.
S početka sam bila nema, međutim, shvatila sam da me, upravo, ta VOLJA ZA ŽIVOTOM, na najbolji način definiše kao osobu u svakom smislu i u svemu što radim. Naravno da sam se mnogo puta u životu saplitala, ponekad sam i posrtala, ponekad sam i padala, ali me nikada nije napuštala ta MOJA VOLJA za životom. Uvek sam imala ideju da činim sebe boljom osobom, da činim svoj život i život onih koje volim lepšim i bezbrižnijim. I mislim da sam najveći napredak učinila onda kad sam odustala od zamišljene slike sveta i kad sam prestala da budem rob tuđih očekivanja.

Zašto se tvoj blog zove "Kondom preko srca"?

Uf, sad bi ovde trebalo da padne neko teško filozofiranje i neki prikreveni smisao. A svega toga nema. Pre nekoliko godina pala mi je na pamet ta sintagma, kad sam poželela da napišem knjigu. Nekako mi je poetičan taj naslov, dopada mi se. I pošto od knjige nije bilo ništa, ostao naslov za blog. Ko zna možda naslov ipak jednog dana i dobije knjigu.

Šta te inspiriše?

Svakodnevnica. Ništa spektakularno i veliko. U stvari, ja se grozim tih velikih i teških tema, tih filozofskih premišljanja o „svetskom bolu“, tih pseudointelektualaca sa zamišljenim pogledom u daljinu. Živim sasvim običan život  deca, kuvanje, pranje, peglanje (ups. pegla Dobri Muž), posao, prijatelji. Možda je razlika između mene i nekih drugih u tome što sam naučila da od svega toga napravim radostan praznik. Jer život to i jeste. I da budem zahvalna na svemu što imam, da ne lelečem i ne lamentiram zbog onoga što nemam. Inspiriše me moj život, a pisanje mi pomaže da moj život učinim POETIČNIM.

Kako zamišljaš jedan tvoj idealan dan?

E, tu imam varijacije na temu. Radni dan, vikend, pa dan kad mi kobajagi čuva decu neko drugi. Evo nekoliko stvari čijom bi se kombinacijom moglo napraviti nekoliko idealnih dana. Tek sad shvatam zašto mi je dan uvek prekratak.
Recimo, volim da ustanem pre svih i da u miru i tišini popijem kafu, nešto napišem. Jutro mi je generalno dragoceno.
Volela bih da radim neki zabavniji i kreativniji posao. Npr. da budem urednica u nekim novinama koje bi se bavile srećnijim životom. To znači teme iz svakodnevnog života običnih žena. Ne iz života onih, kako ih ti zoveš „korporativnih dama“ koje imaju dvesta bebi siterki, ženu koja im kuva i ženu koja im čisti, i pun novčanik para, pardon, kreditnih kartica, zaboravih, za njih je keš prevazidjen pojam! I da me na tom poslu okružuju vedre, optimistične i drage osobe. Osim toga idealan je dan kad ne moraš da trčiš na posao. Nego sve polako. Nisam usporen tip, ali me rokovi izbezumljuju. Valjda zato što sad na poslu moram da poštujem rokove.
Idealan dan mora da ima i vreme koje provodim samo sa Dobrim Mužem. Ja mog Muža i posle 15 godina, od toga 8 godina zajedničkog života najiskrenije volim i mnogo mi je važan. I mnogo mi je lep. I strašno sam ponosna na njega.
Idealan dan je kad skuvam ručak mojoj deci, nešto ukusno i zdravo, a oni to, što bi rekle babe s apetitom pojedu. I kad se igram sa mojom decom, svejedno u kući ili napolju.
Idealan dan je i kad odem u restoran da jedem. Stvarno ponekad mislim da ničeg nema lepšeg neko kad ti donesu i prenesu hranu, a na kraju odnesu prazan tanjir. A ti samo sediš lepa i vesela i smeškaš se.
Idealan dan je kad sa mojom drugaricom pijem kaficu i jedem kolače.
Idealan dan je kad ti prijatelji dodju na večeru.
Naravno nisam gadljiva ni na frizera, ni na pedikira, ni na manikira, a boga mi ni na kupovinu.
Ali i bez svega ovoga, ja volim moj život! I nisam rada da ga menjam ni sa kim.

Koji je najbolji savet koji si ikada dobila?

Odustani od zamišljene slike sveta. To ustvari znači: Prestani da se izluđuješ i optužuješ što nisi ostvarila sve što si mislila da treba. 


Navedi 5 osoba sa kojima bi volela da popiješ kafu i popričaš.

I jaoooo. Uliks Fehmiju- mnogo mi je seksi+produhovljen. Nada Šargin- ima nečeg neviđeno literarnog u njoj.Vlado Georgijev-znam da sam kao šiparica, ali baš je šmeker+ ta radoznalost i ljubav prema putovanjima, a boga mi i prema provodu. Žanu Poliakov sam želela da upoznam i upoznala sam je. Tako da ostaje još Džejmi Oliver. Presladak je! (Slažem se)

Koja je knjiga na komodi pored tvog kreveta?

Žana Poliakov- Soulfood. Ali to sa knjigama je kod mene vrlo živahno, stalno se menja.

2 comments:

  1. Bas sam procitala one postove iz decembra, na doticnom blogu. Svidja mi se. Stavljeno u favorit's...:)

    ReplyDelete
  2. Svidja mi se! Zivotno, zivahno, obojeno, zabavno!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails