Sunday 3 February 2013

Vikend kroz 5 čula

::Sluh::



~ Čini mi se da ne prođe dan, a da ne čujem ili ne otpevam (u sebi) makar deo ove pesme. "Prljavi ples" mi jedan od najomiljenijih filmova svih vremena. Obeležio je jedno fantasično i čarobno razdoblje u mom životu.  Tada sam volela jednog Vladu. Te slatke, zimske večeri, došao mi je na vrata sa drugaricom da me pozove da izađem ispred zgrade, mene je strašno boleo zub, poljubio me je u obraz i bol je istog trenutka nestao.  Soundtrack tog divnog, nevinog i čistog perioda je upravo ova pesma,a ona baš ume da dirne ovo moje romantično i nostalgično srce:




~ Topli, iritirajući  vetar je bučno i nemilosrdno duvao cele noći i celoga dana.
~ Graja, igra i smeh u dvorištu škole preko puta stana. Obožavam da slušam decu. Ona mi pružaju nadu i veru. Deca mi nikada nisu smetala.
~ Zvuk miksera koji je mutio nešto čokoladno i slasno.
~ Elenina "tinejdžerska" muzika.
~ Telefon koji je neprestano zvonio i išao mi na živce.

::Vid::


~ Limuni koji su popadali na zemlju od silnog vetra.
~ Sunce koje čas izlazi čas zalazi iza oblaka.
~ Audrey...

~ Moja nova šolja za čaj...i kafu.
~ Elpida u haljinici za balet.
~ Cveće u teglicama i čašama na prozoru (mnogo ih više volim od vaza).
~ Prepune kese pomorandži i limuna koje smo opet dobili.
~ Ogromna modrica na mom boku. Neko će morati skupo to da plati sutra na treningu (pokvareno se smeškam).
~ Moja nakostrešena kosa koju ne znam kako da ukrotim.
~ Elenin novi crtež na frižideru.

::Dodir::

~ Elpidina kosa dok je češljam.
~ Umirijuće tuširanje nakon napetog jutra.
~ Oprani, mokri veš.
~ Hladne pločice pod nogama u kupatilu.
~ Muževljev debeli duks koji me greje.
~ Njegov topli poljubac.
~ Mala ručica na mom obrazu.
::Ukus::


~ Kafa iz nove šolje.
~ Mladi, neslani sir...anthotiro.
~ Čokoladni kolač od maslinovog ulja po receptu Najdžele Loson (iz knjige "Nigellissima"). Divan je...

~ Domaća kokoška za ručak.
~ Mamina salata.

::Miris::



~ "Aussie" šampon za kosu i lak (da mi drži fenirane šiške).
~ Čokoladno-vanilasti  miris koji plovi kroz kuću. Čak mi i ruke mirišu na vanilu. Njami.
~ Rendana kora od limuna za mamin rižoto.
~ Omekišivač za veš sa mirisom lavande.
~ Isceđene pomorandže.
~ Miris kiše... i mora negde u daljini.


Kako ste vi proveli vaš vikend?

3 comments:

  1. Potpuno sasvim sam odusevljena tvojim mislima. Iznova svaki put. Neke stvari kao da sam ja pisala i osecala. Divno:)

    ReplyDelete
  2. Hvala, draga Dora, i za ovaj divan tekst :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails