Sunday 12 December 2010

Deda Mraze, Deda Mraze želim....


Pretvaraću se da verujem u Deda Mraza, pretvaraću se da sam malo-veliko, "sebično" dete i napisati listu stvari koje želim da dobijem, vidim, iskusim, osetim u novoj godini:

~ Bojim se da nikada neću postati vegetarijanka, 90% sam sigurna u to, ali onih 10% mi ne daju mira, naročito kada sam videla snimke živinskih i ostalih farmi, uslove u kojima žive i način na koji se hrane te životinje. Isuviše je grozno, odvratno i mučno pričati o tome, neću sada. Volela bih da dobijem knjigu "The Kind Diet: A Simple Guide to Feeling Great, Losing Weight, and Saving the Planet" koju je napisala niko drugi do poznata, preslatka glumica Alicia Silverstone. I sama sam postala svesna u poslednje vreme da je hrana koju jedemo sumnjivog porekla, meso je neukusno, povrće i voće se lako kvare, počela sam da postavaljam sebi neka pitanja, da istražujem, da čitam. Knjiga je preporuka od prijateljice i objašnjava na koji način možemo postepeno u skladu sa našim organizmom uneti promene u ishrani i biti srećniji i zdraviji, a ono što je izgleda za nas žene najvažnije je kako da smanjimo kilažu bez gladovanja uz ukusnu hranu i postignemo čistu kožu i sjajnu kosu. Ako sve to stavimo na stranu, mislim da je krajnje vreme da naučimo da volimo našu planetu, da cenimo plodove koje nam nudi zemlja i da živimo skladno sa prirodom, na način na koji smo mi ljudi odavno zaboravili. Volela bih u novoj godini da to promenim. Jako bih volela.



~ Želim da nastavim sa časovima plesa, naročito sa orijentalnim i sa pisanjem.Ples je promenio moj život, način na koji gledam sebe, kako se prezentujem, kako se osećam. Pomoglo mi je da ponovo pronađem ženstvenost u sebi i prigrlim je sa svim mojim manama i atributima. Pisanje je ugasilo osećaj frustracije i potpuno zadovoljilo moju žeđ za kreativnošću. Našla sam nove prijatelje, zbližila se sa starim. Želim da nastavim da otvaram dušu, da delim svoje priče i razmišljanja sa drugima. ~ "No more perfumes!", ali Deda Mraze, da li može jedna mala, najmanja bočica, eau de parfum, Miss Dior Cherie miriščića...mmmm, voćkast, sladak, jagodičast sa notama karamele.....raaaaaaaaaaj!

Umetnost je naučiti biti zadovoljan i bez tih stvari, jer zaista bez njih se može i nisu ključne za iskrenu, pravcatu sreću. Oduvek sam smatrala je najlepše poklanjati, pokazivati sitne znakove pažnje, iznenaditi i usrećiti druge, ako ste dovoljno lucky, pa imate svog "ličnog Deda Mraza", onda sam sigurna da će vam ova nova godina doneti puno radosti i sitnih iznenađenja.

P.S. Da, naravno da želim i "mir u svetu" i "prestanak gladi", hahahahaha, osećam se kao Sandra Bulok u filmu "Mis tajni agent"!

2 comments:

  1. Lepo si me nasmejala i kao i uvek bacila u razmišljanje: "Šta bi ja volela?". I drago mi je što iz tvojih tekstova vidim da si sve više i više zadovoljna sobom i svojim životom. Ti si definitivno osoba kojoj se ja divim. Hrabrost koju poseduješ je ogromna. Otišla si u nepoznato zbog ljubavi, ta ljubav ti je pomogla da se izboriš sa usamljenošću, sa činjenicom da su svi ostali tebi bliski daleko, da izgradiš sebe u tako divnu i pozitivnu osobu. Ti i Panajotis ste najbolja i najpozitivnija kombinacija koju sam ja upoznala. Mnogo vas volim!!!

    ReplyDelete
  2. Marš bre, Biljo, sada me rasplaka.....hvala, volimo i mi tebe, to valjda vidiš.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails