Friday 11 March 2011

Tužan dan...

Danas mi se srce slama gledajući slike iz Japana...hiljade nestalih i mrtvih, još jedna katastrofa, još jedna okrutna strana prirode je pokazala svoje lice. Knedla mi je u grlu, mislim na ljude koje su izgubili život, na decu, životinje, gledam silinu cunamija koji briše sve pred sobom i ne mogu, a da ne zaplačem nad tim poražavajućim prizorom...
Osećam zahvalnost na ovom danu koji je sačuvao mene i moju porodicu dok hiljade njih žive i dišu nezamislivu nesreću. Danas mi se srca slama i nema mesta pozitivnim stvarima u njemu, tu je samo jedna velika žalost i saučešće sa ljudima koji nisu ništa drugačiji od nas, koji su nam bliski bez obzira na daljinu, za koje bih volela da im se današnji dan nikada nije desio...

(photo credits Ioanna Lacorte, loveyourchaos, drowning in the flame)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails