Saturday 7 May 2011

Jedan kratki pozdrav

Dragi posetioci i čitaoci moga bloga, malo sam zapostavila ovo moje šareno skrovište, ali to ne znači da sam ga zaboravila. Prethodni dani su bili pomalo teški i zamorni, što ima za posledicu ne nedostatak inspiracije, već nedostatak vremena i kreativne snage. Kao da mi manjak sna i relaksacije nisu bili dovoljni, od juče je krenula moja godišnja"doza" vrtoglavice ili kako se stručno (valjda) zove vertigo. To stanje se može dočarati jednom rečiju- padanje. Kada zatvorim oči osećam se kao Alisa u Zemlji Čuda dok pada kroz zečiju rupu, samo što u mom slučaju ovo iskustvo nije ni malo čarobno niti bajkovito. Trenutno pisanje i gledanje u ekran iziskuje određeni napor, ali teši me činjenica da će sve ovo trajati par dana i onda ću ponovo biti ona stara. Zaista, uzimamo zdravo za gotovo sve one sitnice koje možemo da radimo i u kojima možemo uživati svakodnevno. Najviše od svega bih volela da mogu sada odvesti decu na obećane vafle sa sladoledom i ljuljaške.



Za sada vam poklanjam veliku činiju slatke ulupane pavlake sa jagodama ukuvanim polako u šećeru i vanili- nešto za čim trenutno
veoma žudim...Ako budem danas imala snage, počastiću se ovom poslasticom.


Uskoro sledi zanimljiv tekst na temu "zašto žene lažu jedna drugu". Eto, čisto da vam zagolicam radoznalost do sledećeg viđanja. Stay tuned...

(photos source pinterest)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails