Tuesday 29 May 2012

Poslušajte! Poslušajte!


Poslušate, poslušajte! Ako neko među vama smatra da sam ja jedna savršena, blažena, uvek ljubazna i nasmejana osoba onda vas moram razočarati. Izgleda da niste shvatili zašto sam ja ovde i zašto pišem ovaj blog.
Pišem ga zbog sebe, sebi i za sebe. Svaki moj "nežni podsetnik", svaki "projekat sreća", svaka "nedelja u ukusima, rečima i mirisima" je  moj lični manifest onoga kakva osoba želim biti, čemu težim i šta želim od života. Kada napišem nešto kao: "Nemojte uvek sebe shvatati toliko ozbiljno. Opustite se. Biće vam zabavnije" ili "Pružite ljudima koji su vas povredili još jednu šansu. To je karakteristika plemenitih" ja se zapravo obraćam sebi i retko (zapravo nikada) drugima. Zar ste mislili da sam toliko mudra
i nadmena da mogu drugima deliti savete? Volela bih da je tako, ali realnost je sasvim drugačija. Kao i vi, ja sam većinu vremena izgubljena, ranjiva. Većinu vremena sam obična žena. Većinu vremena grešim i nemam pojma šta radim! Da li znate ko najviše čita moj blog? Ja sama! Da li znate koliko puta nedeljno iščitam "manifest samoljubavi" ili moje novogodišnje rezolucije? Bezbroj puta! Da li znate koliko puta zaboravim na sve ono što pročitam? Uvek!
Ako mislite da ste mudriji, plemenitiji, pametniji i bolji ljudi od mene, ja vam skidam kapu! Bravo!!! Onda vam stvarno moj blog nije ni potreban, nikakve mudre misli, citati, liste i manifesti vas ne mogu dotaći, jer ste vi sve to mnogo pre mene provalili! Ja nisam i baš uživam u vožnji.

8 comments:

  1. "I like you just as you are" rece Kolin Firt Rene Zelveger u legendarnom filmu -Dnevnik Bridzt Dzons, so....

    ReplyDelete
  2. Aaaaaaah, obožava taj film!!!!!

    ReplyDelete
  3. ups, progutala sam jedno "m".

    ReplyDelete
  4. Doro draga, a sad ti poslusaj! poslusaj!... Ima da redovito pises, jer to me urecuje, vidim da ima jos zena na svijetu koje jedanko razmisljaju, osjecaju, rade...
    Jer obozavam ove fotkice koje stavljas...
    Jer umijes da uzivas u malim ali prekrasnim stvarima i situacijama, koje cesto uopce ne primjetimo, a tako nas usrece ako im dodamo barem malo pozornosti, (cesto se sjetim one tvoje "pomirisite ruze...")
    Jer su tvoji tekstovi nabijeni pozitivnom energijom, onako zaraznom, volim takve ljude jer sam i sama takva, uvijek ceprkam samo ono najpozitivnije :)

    Velika pusa!!!

    ReplyDelete
  5. Hahahaha i ja sam progutala "s"... USRECUJE...

    ReplyDelete
  6. Hvala, draga Ankice i tebi, Marija beskrajno mi je drago! Grlim vas obe!

    ReplyDelete
  7. Dodju zuti minuti svima,i iz toga nekad izadje nesto dobro,zar ne?Ovaj divan blog je rezultat tvoje kompleksne licnosti i karaktera i meni je mnoooooooogo,plus beskonacno drago sto sam ga nasla. I sto kaze Ankica ima da ga pises jer je jedna od najpozitivnijih stvari na koje sam naisla u poslednje vreme.I ne samo to ,ti umes da pogodis pravo u centar,da me nasmejes i rasplaces....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails