Thursday 22 August 2013

Kraljica

Imajte na umu da ove reči izlaze iz jedne hormonalne, hipoglikemične, anemične i hronično umorne žene.
Ne znam za kakve ste se vi muškarce poudavale, čitataljke moje (da se ne lažemo, moj blog čitaju samo žene), ali da li ima među vama onih koje su udate za "biznismene" ili fudbalere? Ako ima, oprostite mi na ovom postu, još jednom naglašavam da sam usred PMS-a, imam problema sa varenjem, čeka me pregled kod ginekologa i  brdo veša za pranje, sve to čini jednu smrtonosnu kombinaciju za moje živce, ustvari za svačije živce.
Kada mi neko pred mužem udeli kompliment kako "dobro izgledam", moj dragi se uvek ubaci rečima:"pa, srećna je pored mene, zato, čuvam je kao kraljicu". Tu se ja uvek nekako nasmejem i potvrdim njegovu tvrdnju da je on (kao i moj otac uostalom, po njegovim rečima, naravno), zaslužan za sve pozitivno i lepo što se desilo u mom životu, pa ČAK i za moj fizički izgled. To činim  samo da ne bih pravila scenu. OK, ja jesam srećna žena, ali to je moja lična zasluga. Jednostavno, naučila sam da budem zadovoljna onim što imam, da ne tražim mnogo, da gledam svoju porodicu i svoj dom. Za sada, to me čini srećnom.  Moj muž je lekar, godinama je učio, mučio se, borio se da bi stigao ovde gde je sada. U nekoj normalnoj zemlji, on bi verovatno mnogo više zarađivao: možda bi mogli sebi da priuštimo godišnji odmor, stan, dobru garderobu, izlaske, povremena putovanja.Međutim, cvrc! On je samo jedan običan "doktoričić".
Ja, doktorova žena, sama gajim svoju decu, sama čistim, perem, kuvam, kupujem, u kući i van kuće sve radim sama. Nikada nisam uzela ženu da mi pomogne, ustvari lažem: jesam, samo jednom, kada sam bila u osmom mesecu trudnoće i neko je trebao da mi pomogne oko velikog čišćenja pred porođaj.
Ja "kraljica"? Mislim, stvarno!

Poznanica je udata za fudbalera. E, da. Ona izgleda kao "avion", ustvari ona skoro da pratkično živi u avionu, ona je "kraljica": čas je na Azurnoj Obali, čas na Ibici, skokne 5 dana do Mikonosa, malo ode od Švajcarske da se rashladi, evo slike ispred "Chanel" butika, evo je u muževljevom kabrioletu. Ona ne pere, ne čisti, i sigurno ne zavlači svoju lepu glavicu u WC šolju kako bi ostrugla kamenac. Kraljica!

Lokalne žene "biznismena".Biznismeni u najgorem mogućem smislu te reči. Njihove "gospođe" su obučene po poslednjoj modi, ponekad se toliko zazevam u ono što obuku, da prosto poželim da pipnem te divne, svilenkasta i mekane materijale kojima  delimično pokrivaju svoje telo. Frizure su "pod konac", nokti takođe, imaju svoj auto, kada god izađemo ponekad uveče one su u nekom od restorana pored plaže. Jedna od njih živi u našem komšiluku: svakoga dana joj je tu "žena" koja joj radi po kući. Pomenuta "gospođa... ovaj kraljica" nedeljom obilazi okolna mesta sa mužem na njihovoj maloj jahtici. Uglavnom je viđam kada natovarena kesama prolazim pored jednog butika u koji nikada nisam ni ušla, a koji ona redovno obilazi. Jedno sam je videla u haljini "boli glava"! Samo što se nisam onesvestila! Jesam li napomenula da se za njom okreću svi muškarci na ulici, pa čak i moj muž komentariše kako je "dobra"? Nije posebno lepa, ali je plava, negovana, čuvana, doterana. Kraljica!

Mi, udate za lekare, profesore, nastavnike, pravnike, inžinjere, nismo kraljice. Mi smo obične žene. Neke od nas su srećne, neke ne. Naravno, sreća ne zavisi od zanimanja muža, ali to da li ćeš biti "kraljica" ili ne, najviše zavisi od toga. Verujte mi na reč.

Ako moja titula zavisi od ljubavi koju primam, onda verovatno jesam kraljica, jedna umorna, anemična, raščupana,  sa lošom probavom...kraljica.


18 comments:

  1. Draga Dora
    Evo kako ja na sve ovo gledam.
    Kraljica DA ali ako to neko stvarno želi i može se s tim nositi.
    Lijepo je odputovati povremeno negdje ali da mi to bude stil života ne bih voljela,da mi neko dolazi čistiti kuću probala sam i to 2-3 puta nije to onako kao sam zamislila, kad sam vidjela kako ta žena riba čeličnom žicom po mojoj mikrovalnoj nije mi bilo dobro, ista krpa i za pod i za kuhinjske elemnte, užas.
    E sad dio kako nam se čini da je nekim ženama bolje nego nama samima , uvjerila sam se u više navrata da svakoj ipak nešto nedostaje, ili nemaju djecu (postoji li veće bogatstvo), ili ih muž vara, ili imaju mobing na poslu, ili im se svekrva petlja u život, ili što je možda i njagore imaju narušeno zdravlje.Po meni je najvažnije poredti prioritete , razdvojiti bitne i nebitne stvari u životu.
    Mislim da dok smo živi imamo dobe i loše (trenutke i dane) i da nam je život onoliko lijep koliko ga sami uljepšamo i kako zaslužimo svojim djelima
    Pusa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma, sve je to tačno. Svako u suštini živi onako kako želi, kako je sam sebi zacrtao, manje-više. Ipak, stvarno mi ne bi smetalo da se povremeno osetim kao "kraljica" u onom smislu koji sam opisala. Ja sam takođe primetila da muževi takve žene manje uzimaju zdravo za gotovo. Ponekad imam utisak da ja mog muža baš razmazujem mojom štedljivošću, time što sam uvek tu za njega i decu, što mu negujem dom i činim da mu bude prijatno. Jedina i najveća nagrada koju dobijam je njegova ljubav, a ne nov nameštaj, nakit, skupocene krpice i putovanja. Ja ništa od toga nažalost nemam. Trudim se da nekako razvučem njegov teško zarađen novac do kraja meseca, da uštedim, da ga ne opterećujem finansijski s obzirom da ja trenutno ne zarađujem i ne doprinosim direktno kućnom budžetu. On je lekar, a ne fudbaler ili "biznismen". Fudbaleri očigledno više doprinose društvu od ostalih, pa su im stoga žene takve kakve su.

      Delete
    2. Da,da jasno je šta hoćeš reći, imam i ja nekada takve dane, danas mi je jedna od boljih pa ja ovako pišem i razmišljam, ali u suštini vrjednija ti je ta ljubav (i meni)od bilo kakvog skupocijenog namještaje, odjeće...ja sam sigurna (jer sam pročitala mnogo tvojih postova) da ćeš ti već za 2-3 dana drugačije razmišljati i pisati
      draga KRALJICE u pisanju bloga za žene :)
      Pusa

      Delete
    3. hahahaha, divno! razumele smo se. uostalom, ja i jesam naglasila da sam danas "posebno raspoložena". i hvala na tako lepim rečima.

      Delete
  2. Moja porodica se ne razlikuje puno od tvoje, tako da se ni moj život ne razlikuje puno. Ooo daa, moj muž takodje koristi rečenicu koju je i tvoj suprug izgovorio, ali ja ne gledam na to tako. U stvari, srećna sam što dobro vladam svojim carstvom. Doduše, ja se osećam kao kraljica i u trenerici i kad se doteram. Sve je pitanje duha mila moja. Slažem se sa Nelom, ljubav je vrednija od bilo kakve garderobe i putovanja.
    I uvek imaj na umu da ta elita (a definitivno fudbaleri i "biznismeni" spadaju u tu neku "elitu") konstantno žudi za toplim domom gde će se umorni od Ibice i putovanja vratiti. Veruj mi, da mnoge žene koje vidjaš u buticima vremenom dodju do toga da zavide tebi, meni i još milionima nama sličnim ženama. Jer mi smo ipak kraljice u očima naših muževa, porodice i prijatelja ;)

    Glavu gore Doro i svaka čast na blogu, porodici, ma svaka čast za sve!

    ReplyDelete
  3. Znas Dora, imala sam nekoliko drugarica cije mame su bile kraljice u tom smislu frizura posluga avioni kamioni....u njihovoj kuci kad god smo se igrale bile su ceste svadje, napetost, strah od tate kakav ce biti kad dodje, od muza,jednu je tata prebijao cele godine a na osmi mart,rodjendan i jos poneku svetkovinu obuce je u najskupljem butiku u gradu i sednu negde na veceru ali da ih ceo grad vidi i da im se divi kako se oni vole....drugoj je tata bio kockar, pa i pored toga sto je mama bila dama i lepotica desavalo se sve i svasta....bez obzira da li su deca tu, i da li su TUDJA deca tu...da ti pomenem da je jedna morala da koristi krojacke usluge tatine ljubavnice, iako bi je najradije zgazila,jer je tata tako naredio da grad ne bi pricao o tome da su u vezi, pa kao neee mi smo kucni prijatelji pa evo moja zena sije kod nje,otkud vam to.
    Moji divni i vise nego skromni roditelji se nikada nisu posvadjali predamnom,iako su se sigurno ponekad svadjali, a tek ne bi pred mojim drugaricama!Moju mamu pamte po kolacima,palacinkama, po tome sto su joj se poveravale, a ja njihove mame pamtim po tome koliko mi ih je u pojedinim trenucima bilo zao,iako sam kao dete cesto govorila da cu ovako da se udam i da imam sve to sto one imaju.I ne, ne tesim se, ali zaista mislim tako:moj pravnik je meni najlepsi na svetu,i smem da vicem na njega, i da mu gundjam, i zbog njega menjam sijalice i otpusavam cevovod jer on to ne ume, iako znam da ga mrzi pa se samo pravi da ne ume...nema veze nek smo mi zivi i zdravi i NORMALNI...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "...zbog njega menjam sijalice i otpusavam cevovod jer on to ne ume, iako znam da ga mrzi pa se samo pravi da ne ume."


      Anči, slatko sam se nasmejala.

      Delete
    2. Ljubi te tvoja Anuska

      Delete
  4. Long live the Queen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. labilna, umirem od smeha čitajući tvoj blog!

      Delete
  5. Sve ste super! Normalne!

    ReplyDelete
  6. Ha! Kraljice ili ne, naučno dokazano da su nam mozgovi različiti (nama i njima-muškarcima), tako valja imati i malo mudrosti, a pogotovu sreće, pa i od crnog postati beli labud. No, za tako nešto se pre svega treba roditi (ima ih u mojoj okolini, nije da nema)... a pitanje kakve su "kraljice" u četiri zida.

    A ovo je nova igrica, pa ako nemate šta da radite... (ovo zvuči malo licemerno...)... http://a-sada-olja-kuva.blogspot.com/2013/08/blogeri-se-igraju_9598.html

    ReplyDelete
  7. Daleko do toga da zene ciji muzevi dobro zaradjuju ne uzivaju u zivotu, bas naprotiv, vjerujem da uzivaju, i bas ih briga... Ali, ja se recimo uopce ne vidim kao takva zena. Ne zato jer moj muz ne zaradjuje vrtoglave svote novca, pa niti ne mogu biti kao one, nego zato jer ne zelim biti tako, zelim biti kao JA (jos jedna kraljica :)))))))) Uzivam u onome sto imam, ako nemam ono cemu tezim u tom momentu, tjesim se da cu imati ( a s vremenom me i prodje volja za tim :)))), to je vezano uz materijalno, ali ono nematerijalno, ljubav mog supruga, nasi mali znakovi paznje, razumjevanje, neke naizgled sitnice, ali koje tako ispune dusu - to mi je neprocjenjivo. I ti tako sigurna sam, isto imas, zato uzivaj kraljice!!! Kiss!

    ReplyDelete
  8. Kraljica si!
    Imala sam prilike da se dugo druzim sa "kraljevskim" drustvom. Veruj mi, to je osuda. Prazni, lakomisleni, uvek sa mislima okrenutim ka svom i samo svom svetu... bla-bla. Nikada te žene ne mogu biti kraljice, to je sve šminka. Ne retko su maltretirane, svaku skupu stvar otplaču po sto puta, svaki manikir ili nove cipele moraju da "pravdaju", da trpe muževljeva neverstva dok se sve vreme sve više i više napucavaju svojom "lepotom"... To život? Ma, jok.
    Naše peglanje, pranje, gunđanje, bolovi u svakom delu tela... Ma to je realnost. A, sve to prođe kada me moj KRALJ zagrli i veruj mi, tada se osećam bolje nego neka prava kraljica:)
    Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  9. Zato drage moje novac treba zaraditi SAM - odnosno SAMA. I onda si i Bog i kraljica i carica i missica i boginja i SVE. Nema na ovom svijetu ništa ljepše nego imati SVOJ NOVAC. A kad se zivot organizira tako da jedno radi a drugo vodi dom puno je ljepše, bolje, zdravije i poželjnije kad taj koji radi i donosi novce, da ima bogovsku plaću. Možete izvlačiti do besvijesti primjere kako "i bogati plaču" ali ruku na srce to je rezoniranje obično sranje (ispričavam se na riječniku). Onaj tko je sjeban (opet isprika) kad ima novaca bio bi još sjebaniji bez novaca. Onaj tko zna da vodi koliko-toliko kvalitetan život bez novaca, sa novcima bi bio još bolji. Postoje siromašni ljudi koji žive užasan život pun galame, vike, tuče... a postoje i siromašni ljudi koji žive jednostavan život s onim što imaju i vode poprilično kvalitetan i ispunjen život. Odlazak na planinu sa kartama i dobrom voljom ne košta ništa a nudi super provod. Postoje bogati ljudi koji žive besmisleno i s vikom i tučom, a postoje i bogati ljudi koji vode kvalitetan i spunjen život. A što se tiče varanja - nema nikakve veze s posjedovanjem količine novaca već s odlukom: hoću ili neću.
    I bez obzira na svu ljubav ovog svijeta, ako nemaš novac da platiš račun ili prije nego dođeš do kase već moraš da izračunaš koliko to u košari stoji pa da se ne brukaš na kasi jer nemaš dovoljno, to oduzima sjaj životu. Jer živimo u svijetu u kojem je novac bitan. Ako nemaš da kupiš djetetu lijek... I bez obzira na novac ako ne znaš da vodiš kvalitetan život, ako ne umiješ u životu da daješ i da vidiš pravu ljepotu ovog svijeta, da se raduješ svakom putovanju, ako nemaš životnu strast u sebi, ako ti se život svede na posjete dućanima i dokazivanje svog identiteta skupim mkrpicama - džaba sve. E ako te svemir blagoslovi i novcima i ljudskošću - e onda možeš cijeli svijet i svemir osjetiti i radovati se svakom danu i ljepotama koje svaki dan pruža i nudi. I da se razumijemo - preeedivno je navući na sebe ugodnu svilenu, novu haljinu, staviti kap parfema i ne razmišljati hoćeš li je na rate kupiti i možeš li si je uopće priuštiti - već jednostavno je kupiš i uživaš u tome :) I onda izađeš van i osjetiš mirisni povjetarac na licu i jednostavno se raduješ što si tu, što si živ i što to sve osjećaš.

    ReplyDelete
  10. ja ne sumnjam da su žene koje sam navela u tekstu srećne i zadovoljne i ako su! lično, ja volim i želim da viđam srećne ljude, a naročito žene. takođe, mišljenje da "takve žene" muževi obavezno varaju i maltretiraju smatram pogrešnim. to nema nikakve veze sa materijalnim statusom niti obrazovanjem ili da bolje kažem neobrazovanjem. ja znam nasilne lekare, profesore, advokate, tako da nije isključivo jedan "običan" čovek agresivan, niti to zavisi od toliko do žene sa kojom je u vezi ili braku. Iskreno, novac ne pruža sreću, novac znači sigurnost, a ona može pružiti iluziju sreće. inače, samo da budem jasna, konkretno žene koje sam opisala nisu ni glupe niti neobrazovane, zaposlene su, samo što žive kao kraljice, jer su im muževi bogati, a uz to nemaju ni osminu obrazovanja i znanja kao na primer moj muž. moj tekst je bio neka vrsta osude društva u kome živimo, a nikako tih ljudi. njima je super i to je OK.

    ReplyDelete
  11. Slažem se u potpunosti da je užasan svijet u kojem netko poput tvog muža ima 100 puta manju plaću od nekog kome je posao da trči za loptom. Svijet bi trebao da počiva na potpuno drugačijim mjerilima. I tu draga moja uskaču takvi kao TI. Takvi kao ti koji šire dobru vibru, koji svojim tekstom uljepšaju dan tisućama ljudi i dadnu inspiraciju mnogima, a onda ti mnogi dalje šire dobro raspoloženje. Svijet čine boljima ljudi kao što je moj prijatelj koji je tijekom rata ostao bez svega i uz svoje dvoje djece usvojio još dvoje ratnih siročića. One idiotske razlike između ljudi brišu ljudi kao što su oni koji ostave svoje domove na par mjeseci i odlaze u žarišta pogođena raznim katastrofama i pomažu ljudima samo zbog pomaganja i svijesti da su odgovorni za svoj život i ono što daju svijetu. Svijet čine boljima ljudi koji stave divan recept i uljepšaju popodneva mnogima uz čaj ili kavu. Svijet je prepun divnih ljudi koji odgovorno pristupaju energiji koju posjeduju i koju žele ostaviti iza sebe i koju daju drugima. I često to nema nikakve veze s novcima. Samo s onim u srcu, duši... Novčanik naravno pomogne ali ne nužno, jer nešto u sebi imaš ili nemaš. I doista bi se omjer novaca u svijetu morao promijeniti. Primjer koji najbolje pokazuje stanje u svijetu je da 3 čovjeka na ovom planetu imaju više novaca nego 2.000.000.000 ljudi. 3 čovjeka posjeduju više novaca nego 2 MILIJARDE ljudi. Jebem ti takav svijet (strašno prostačim kad popizd...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne brini, uopšte ne prostačiš, ustvari takava sam i ja kada popizdim.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails