Saturday 9 April 2011

Nedelja u slikama, ukusima, rečima i mirisima

Nedelja prolećnog čišćenja i zadovoljstva nakon dobro urađenog posla. Bez obzira na to koliko sam zauzeta, uvek nađem dovoljno vremena za malo lepote i inspiracije. To mi hrani dušu, puni baterije i daje energiju da krenem dalje....


~ Kupila sam napokon starkice. Dugo sam to želela, malo sam se snebivala, weeeeell, sramota me je priznati, najviše zbog toga što sam mislila da sam prestara da ih nosim. Međutim, od momenta kada sam ih obula shvatila sam da su stvorene za mene. Od tada smo nerazdvojne. Roze su, slatke i ženstvene...~



~ Pronašla sam ovu pesmu koju mi je kosmos poslao u pravo vreme. Da li se ikada pitate šta bi bilo sa vama da niste rešili da krenete određenim putem u životu? "Šta bi bilo kad' bi bilo?" Šta ste sve propustili, šta ste sve mogli doživeti da niste u nekom trenutku učinili neki vaš izbor? Ni jedan put, ni jedna životna odluka ne isključuje druge mogućnosti, mada život vrlo često misli drugačije. Ja barem u ono prvo silno želim da verujem. Ponekad je sve ono što nam treba tu pored nas.~

" Ti si putovanje na koje nisam išla, ti si biseri koje nisam mogla kupiti ti si plavo italijansko jezero, ti si moje parče stranog neba. Ti si moj mesec u Honoluluu, Ti si knjiga koju nisam napisala, ti si moga srca neispevana pesma, ti si sveća u mojim noćima. Ti si cvet ispod snega, plavetnilo na mom tamnom nebu, odgovor dajući udarcima Razočarenja rečima: " Srećna sam! Imam tebe!"
~ Bilo je vremena i za jedan film: fin, sladak, opuštajući, romantični i smešni. Drew Barrymore mi je oduvek bila beskrajno simpatična, svaki film u kome ona gluma mi uvek popravi raspoloženje.~



~ Evo nečega što mi puni srce milinom!~



~Radeći ovih dana, slušala sam i puno muzike. Razmišljam već dugo o vremenu kada sam provodila sate i sate snimajući pesme sa radija, da bi posle preslušavala kasete danima i ponovo ih presnimavala drugim pesmama. Sve je to imalo neku draž. Danas je sve instant, dostupno, isuviše lako. Nedostaju mi ona prošla vremena.~

~ U voćkastom sam i mladalačkom fazonu. Osećam da je leto blizu; žeđ za svežinom, poletom, lakoćom, lenjstvovanjem na vrućini...Vratila sam se mom Ralph parfemu. Nekada mi je bio zaštitni znak. Još uvek mi prija.~LEP PROVOD VAM ŽELIM!!!

(photos from pinterest)

1 comment:

  1. Draga Dora, eto citam od ranog jutra tvoje blogove (slucajno sam nasla tvoj link preko Punog Mirisa...). Predivno, inspirativno, puno pozitive, predivnih sjecanja, optimizma... samo nastavi tako... U mnogima od tvojih tekstova sam se nasla. Nadam se da ces jednom ovaj blog ukoriciti u knjigu. Puno srece i pozdrava...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails