Thursday 7 April 2011

Srećni četvrtak

Danas je jedan od onih dana kada je već izjutra bilo očigledno da će ceo dan biti divan i srećan... za razliku od jučerašnjeg. Kako drugačije ceniti sunce ako pre toga ne padne kiša? Kliše, ali istina. S obzirom da nemam mnogo vremena, evo nekoliko stvari koje su učinile da mi ovaj četvrtak bude veoma lep, srećan i divan:

~ Drveće limuna i pomorandži koje je počelo da cveta. Ne možete zamisliti kakav se rajski, slatki miris širi jednim malim daškom vetra. Iako moj nos, glava i oči burno reaguju (alergija) na prolećnu raskošnost, to me ne sprečava da beskrajno uživam u najlepšem parfemu koji nam priroda daruje.~



~ Zelena menta koja je napokon izbila u saksiji posle dugog zimskog sna. Radujem se tome kako će sve mirisiti na svežinu i leto svaki put kada se zalije, radujem se salatama i jelima koje će ona bogatiti svojom aromom. Stavite malo sveže, seckane mente u mleveno meso i zapamtićete me. Čini čuda.~

~ Cele epizode kulinarske emisije "Nigella Kitchen" na youtube-u.~




~ Pečena riba na ruzmarinu u limunu i belom vinu... za ručak.~



~ Sveže oprane, bele zavese na otvorenim balkonskim vratima i dnevna svetlost koja ulazi kroz staklo: pogled na cveće, kuće, brda...milina...~



~ Bele rade, male ručice koje ih beru i poklanjaju meni.~



Male stvari čine život velikim...uživajte.

(Photos flickr, pinterest)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails